Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Torsdag

Av adriana toma - 21 januari 2010 22:48

Vi gick och la oss ganska sent igår så var skit trött idag när jag skulle till skolan vid 12.. inte roligt. Hade naturkundskap där jag fick se en film. Jag anteknade duktig som jag var sen kommer hon in och säga det här provet är bara för din skull det bli ingen prov eller nåt om den... nehe kunde inte har sagt det innan? m.mm För första gång på längre gick jag och åt på city pasta som vanlig. Jag tycker så synd om shindar han jobbar och jobbar.... jag älskar han så mkt. Nu för tiden är han så gulligt gör saker som jag älskar. För mig en lite sak kan uppskattas så mkt ex: jag älskar när jag diskar och han smyger bakom mig och pussa mig mmm.mm Efter jag var hon Shindar gick jag hem.. skulle städa och sånt men tänkte först skulle jag villa mm.m somnade vid 18 och vaknade 21 m..mm inte bra kommer nog inte somna i natt. Shindar skulle träffa en kompis sen ska vi kolla på film har köpt godis mm.mm det var ett tag sen vi myssssttte för oss sj. Juste när jag var och handlade spelade jag en 20 sen van jag 300 jippiii. Ne undra om man ska göra lite skol arbete =) sen blir der mysss!


Bjuder på en bild på min älsklig.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av adriana toma - 5 mars 2012 21:02

Hej... Varit dåligt på senaste tiden men sanningen är att man har inte lika mkt tid som för. Det senaste v har en hel del saker hänt som fick mig att inse att jag måste tänka mer på mig sj och aicha.. Låter egoistisk men jag måste! Har tagit i tur m...

Av adriana toma - 8 februari 2012 22:06

Förvirrande och stressad dag! Aicha sov dåligt i natt så Shindar va uppe med henne! Bli så oroligt när hon vakna mitt i natten hoppas hon sover bra i natt! På vägg till jobbet ringer Shindar och säger att han mår inte alls bra! Min första tanken mags...

Av adriana toma - 7 februari 2012 00:15

Vi fick sovmorgon till 10 helt ok! Efte vi gjorde oss klar gick vi till dagis! Aicha va inte glad när jag gick ...det va jobbigt! Hon bruka vinka sen är det klart men inte idag! :( tog en fika med nasrin sen var det att gå till jobbet! Hade en hel de...

Av adriana toma - 5 februari 2012 21:16

Hej! Har inte varit så aktiv med bloggen den senaste tiden men nu ska det bli ändringar på den fronten! Kan börja med aicha oj oj va stor hon bli helt ofattbar! Nästa månad bli hon 2 år och har redan börjat planerat! Hoppas hon tycker om kallaset...

Av adriana toma - 29 november 2011 23:09

                               

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards