Alla inlägg den 6 januari 2010

Av adriana toma - 6 januari 2010 23:39

Alltså gud vad mkt jag har gjort idag. Börja dagen med att vänta på olivia. Hade lovat henne att komma till stan och har tjej kväll med sina kompiar i mammas lägenhet. mmm..mm undra vad dem har hitta på nåt! tänker vad man gjorde sj i hennes ålder mm.mm ne tack. Dem var här ett tag innan sen drog dem. Jag skulle laga mat till dem me ej.. gav dem pengar för att äta pizza iställe hi..hi..hi Sen var det bara att börja.Tvättat allt då menar jag allt plockade undan jul grejer rensa garderoben och sj klart fick jag för mig att jag skulle göra om hela lägenheten. Tro mig det tog tid från 12:00 till 21:00. Helt slut men vad finnt det blev nice med att allt rent och KLART.

Fick reda på att Moa är på sjukhuset och att det kan hända ikväll eller imorn oh..oh hoppas ikväll. Önskar verkligenatt det går fort och att bebisen är frisk =) Nu har jag handla godis kakor och igen godis och vet ni vad jag har inte det minsta dålig samvete. Nu vänta jag på Shindar mysa lite sen ska jag sova ska upp tidigt imorn.


älskar dig tönt och tack för blommorna igår god natt


  

 


 

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards