Alla inlägg under februari 2012

Av adriana toma - 8 februari 2012 22:06

Förvirrande och stressad dag! Aicha sov dåligt i natt så Shindar va uppe med henne! Bli så oroligt när hon vakna mitt i natten hoppas hon sover bra i natt! På vägg till jobbet ringer Shindar och säger att han mår inte alls bra! Min första tanken magsjuka! Mamma hämtade aicha från dagis och gick till Claudia! Va tvungen att gå tidigare från jobbet men det löste sig! Va orolig när ja kom hem men det behövdes inte Shindar mår bättre och det var inte magsjuka tack och lov! Nu på kvällen diskuterade hur vi ska lösa vissa saker! det värka ordna sig! Se fram emot imorn vi ska ut och käka middag med tjejerna! Hoppas alla kommer!!!! Ne nu ska ja fixa lite te sen sova! God natt :)

Av adriana toma - 7 februari 2012 00:15

Vi fick sovmorgon till 10 helt ok! Efte vi gjorde oss klar gick vi till dagis! Aicha va inte glad när jag gick ...det va jobbigt! Hon bruka vinka sen är det klart men inte idag! :( tog en fika med nasrin sen var det att gå till jobbet! Hade en hel del att göra det var skönt! Idag löste sig visa saker det känns så bra! Att kunna utrycka sig helt och hållet underlätta så mkt (glad)! Älskar dig <3 Se fram emot tor försöker samla alla tjejer på middag 2 är på några kvar (mysig) hoppas! Ne nu har en lång dag framför mig imorn bäst att man gå och lägger sig! God natt!

Av adriana toma - 5 februari 2012 21:16

Hej! Har inte varit så aktiv med bloggen den senaste tiden men nu ska det bli ändringar på den fronten! Kan börja med aicha oj oj va stor hon bli helt ofattbar! Nästa månad bli hon 2 år och har redan börjat planerat! Hoppas hon tycker om kallaset! Hon har utvecklas så mkt, hon prata mer och mer, sen är hon väldig ordningsam plocka och städa efter sig. Fast vi har pratat här hemma och vi kom överens att jag måste vara mer sträng med henne, Shindar tycker att hon kommer undan med mkt... Ändå så har jag trott att jag va en hård mamma! Tydligen inte!Jag jobba fortfarande på Appelberg och trivs bra! Har tagit historia men det är jobbigt fatta inte hur vissa människor kan balansera familj, jobb, skola hemmet!! Så jag måste sätta mig imorn och göra en schema! Ser fram emot att gå till jobbet imorn få bort tankarna från allt! Den här vecka va jobbigt man fick reda på saker som fick mig att infrågasätta min engen syn på min personlighet det gilla ja inte! Känns på nå sätt en repris av en händelse som hände för 3-4 år sedan fast olika argument! Det här va jobbigt! Men imorn är det en ny vecka! Ne nu ska jag och Shindar kolla på film! God natt

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards