Alla inlägg under maj 2011

Av adriana toma - 31 maj 2011 20:53

hej hej har inte haft dator på ett tag! vad har hänt det senaste! ju har börja jobba! ganska skönt men samtidigt saknar jag Aicha och shindar men det går bra! min syster har äntligen flytta hem så hon och henne man kommer att bo hos oss 1 månad tills dem få sitt! så himla glad att ha henne hemma! och snart kommer min efterlängtad syster son!
idag har jag bet alla räkningar så sen hade man 200 kr kvar på konto mindre trevligt! imorn börja jag med shindars konto ha ha ha!
aicha gick på dagis sj skulle ja jobba men blev aldrig av! så jag gick på stan och gjort lite saker! sen möte jag claudia och olivia. vi gick och åt sen promenerade vi! riktigt trevligt mins inte sista vi gjort nåt bara vi 3! nu är vi hemma hos oss alla och ska kolla på DH och resterande! imorn tro jag ska till sundsvall efter dagis! vi få se! ne nu börja DH! hej då!

Av adriana toma - 31 maj 2011 13:44

      Aichas nya Adidas jacka!

Av adriana toma - 29 maj 2011 10:01

               

Av adriana toma - 10 maj 2011 22:15

hej hej! idag var jag riktigt trött! allt börja igår när jag o lisa kom överens att träffas och ta ett glas vin! vi satt oss på balkongen och hade mysigt men det slutade med att vi gick hem till henne! vi satt och pratade oj oj oj blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men roligt hade vi!
idag när jag vaknade hade jag riktigt huvudvärk mindre trevligt men det  va bara att gå till jobbet... en kaffe och en alvedon senare så var man på fötter igen!
aicha var på dagis till 15 shindat hämtade henne! sj kom jag hem vid halv 5 saknade aicha mkt så idag släppte jag allt här hemma och gav henne allt uppmärksamhet! vi satt på balkongen åt melon efter det bussade vi i sängen länge så glad hon var och på kväll gick vi och åt glass sen möte vi mormor på en promenad! helt underbar dag!
jag har mått konstig den senaste tiden hoppas det går över men hur dåligt jag mår så är jag så lycklig bara av att se aicha! hon är verkligen mitt allt!
imorn ska jag jobba hela dan oj oj så mormor hämta aicha från dagis! mamma hade tydligen några roliga planera med aicha! ja ni nu ska jag se klart på GT sen sova! god natt!


   

Av adriana toma - 10 maj 2011 20:53

Dagens Outfit


   

Av adriana toma - 8 maj 2011 22:18

Dagens Outfit

   

Aichas Outfit

För ettt tag sedan!


   

Av adriana toma - 6 maj 2011 22:33

Dagens Outfit

(igår)


   

Av adriana toma - 6 maj 2011 07:28

hej hej! efter en vecka är aicha äntligen på fötter! det var hon nog i för igår men hemma fick hon vara ändå! det var meningen att hon skulle vara hemma från dagis idag med men shindar ska jobba idag och jag med! det har varit tufft mest för shindar eftersom jag kollade runt med alla som hade magsjuka och det så jag visste vad jag skulle förvänta mig! men shindar var extra känslig!

mina typs när barnen har magsjuka!

Vätskeersättning
Banan
Ris
Kokt potatis
Majvällig  EJ fullkornsvällig!


Det funkade på aicha när vi väll kom på det! tro det tog 2 dagar sen va det slut!
ja ja jag är ingen expert men det funkade för oss! sen är jag så tacksam för allt hjälp jag fick av mamma! hon var här och hjälpte med allt! värdens bästa mamma!

snart ska jag göra aicha i ordning sen bli det dagis för henne och jobb för oss! hoppas shindar kliver upp han var helt förstörd i natt vaknade flera gånger o sov oroligt! när jag sluta ska jag träffa lisa det var länge sedan nu! fatta inte att hon ska flytta snart oj.oj..oj =( kommer sakna henne så mkt!
ne ni nu ska jag göra oss i ordning!
har en bra helg!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards