Alla inlägg den 10 januari 2010

Av adriana toma - 10 januari 2010 21:34

Japp gjorde det jag skulle allt på listan. Var hos Moa lekte med Alicia sen var det bara att ta sig hem och börja med sakerna sen då...nu är jag arg. Jag vet att shindar tycker om bakelse så jag tänkte jag ska baka till han och gjort smörgås som han vill ha det plus gjort i ordning han kläder inna han ska bada! Vad få man sj ju.. kommer in och fråga VAD HAR DU GJORT kolla på tårtan säger inte ett skit sen gå han bara och sätter sig i JÄVLA soffa. Så gör man inte. GGUUUUUUUDDDDD! Vad hände med "hej älsklig, (en puss) oj du har bakat mm.m va gott" se kan han gå och sätta sig. Sen säger han att jag klaga hela gävla tiden. Jag har lust att ta tårtan och slänga den. Ne jag ska inte säga nåt men snacka om att käna sig dum att tro att han skulle uppskatta det. ne..ne. nu ska jag gå och fixa lite sen ska jag sova.. god natt

Av adriana toma - 10 januari 2010 13:50

God morgon Sverige.. vakna halv 13 mm.m ganska nice. Ringde min syster med hon var inte hemme =( inte kompisar. Så jag ringde Moa, hon har mkt att göra med tanken på att hon inte skriver blogg och jag har inte nåt att läsa =( så jag ska till henne vid 4 att titta till barna så hon kan skriva. Har en del saker att gör först ska jag städa, GÅ till moa, konsum, lagga mat, baka tårta (fråga inte varför) men sugen på det, ta en lång "bad",sen kommer Shindar =) Undra hur mkt av dem sakerna jag kommer att göra? 6 saker på listan. ne..ne.. nu ska jag börja åter med resultaten. kram

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards