Alla inlägg den 26 januari 2010

Av adriana toma - 26 januari 2010 17:11

Villka dagar. Jag kan säga att det har varit en sorts storm här hemma. Man tolka saker på olika sätt och det skappa bråk båda är envisa. Jag vill ha en sak och han en annan mmm.m..m Idag fyller vi 1 år och han var tvungen att jobba extra jipi...jippii inte att den käns som att fyryyrraa endå hade varit nice om han va hemma. jag köpte en present till han som jag tro han kommer att älska eller jag hoppas det. Tidigare på dagen var jag, moa och alicia på stan tog en fika och handla lite... Så skönt att prata med nån som vet vad jag menar. Efter det åkte jag med mamma en sväng alltså gud hon är bra roligt. Ibland bli hon sur på mig för saker som jag inte ha nåt med att göra, sen kommer hon på det och skrattar men man ska inte förvänta sig förlåt...det räker med att hon skratta för sig sj. ja..vad ska man säga om det.. Nu kom jag hem tänkte skulle äta men jag är inte hungrig... varför? a juste hade möte på komunen hoppas det gick bra =) nu väntar jag på dalmir ska komma så vi ska kolla på olika hyrbil in för karlstad. Måste komma undan billigt. Nu är jag trött men kan inte sova måsteee....varrraaa..vaakkeennn jag ska bara blunda en stund.

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards