Alla inlägg den 7 januari 2010

Av adriana toma - 7 januari 2010 22:27

Så det blev inte nå besök till Moa men jag har pratat med henne och allt var bra =) Jag kan tänka mig hur slut hon är. Hoppas jag får träffa dem imorn. Idag var det en spänade och trevlig dag. jag städade lite på morgon. Efter det tog jag en fika med Lisa. Det var trevligt pratade om hennes stora dag. Jag är så glad för dem allt dem har gå igenom och lyckade så bra. Se fram emot 27 juni, kommer vara riktig roligt =) Vid 13 tog jag och Tina en runda på stan snackade lite skit och fikade. Man hinner inte träffa sina kompisar så ofta nu för tiden. Alla har sina saker att göra sina liv problem eller lyckliga dagar för sig sj. Pratade med Tina om hur man har ändat eller "mognat" under den senaste tiden. Vem trodde att jag skulle bli gravid nu? eller ihop med min bästa kompis m.mm inte jag, men det blev bra. Man kommer till en pukt i livet där man inse att man måste gå vidare eller växa upp. Jag vet inte om jag har riktigt kommit dit men gud vet att jag har ändrat mig en hel del och kommer nog ändra mig mer nu när jag ska bli mamma. Jag måste säga/skriva jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade mina nära och kära i mitt liv som alltid varit där för mig specielt Claudia som aldrig har dömt mig för mina misstag eller tryck när mig. Ibland vet jag inte vad jag hade gjort utan henne. Jag hoppas jag kan vara där för Olivia som Claudia har varit för mig. Men gud nu bli det mkt känslor men kort så önskar jag att alla har en Claudia i sitt liv. ne nu ska jag fixa sängen sen sak jag sova skit trött. god natt

Av adriana toma - 7 januari 2010 16:19

oh.. äntligen efter allt väntan så kom du! Stort grattttiisss till Moa. Hon fick en underbar litteennn dotter. Vänta bara på att dalmir ska ringa mig så jag vet när jag ska upp till henne. Jag är så stolt över Moa hon var väldigt duktig och det tog inte så långt tid. Båda mår bra bebisen är en liten sött prinsesa. Nu är det bara att vänta på min tur. Jag hoppas jag är lika duktig som Moa. Undra hur Shindar kommer att ta det från när jag säger till han att det är dags tills på BB ha..ha..ha.. det bli säkert bra. ne..nu ska jag villa en stund idag ska jag bara ta det lungt och inte göra nåt =) Få se om gatu barn ringer så jag kan åka upp och se dem =) skriver mer sen kram kram

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards