Alla inlägg under augusti 2010

dop

Av adriana toma - 29 augusti 2010 21:34

idag har jag hafr fullt upp kan börja med att jag klev upp 8 och började baka.. så det var mkt att göra. Vid 2 började dopen och aicha var så trött hon sov så jag var tvungen att väcka henne trötttiss. Det var lagom i kyrkan inte för mkt...s en fikade vi och den var gott..

Sen öppnade vi presenterna gud vad mkt hon fick... pengar,kläder, spargris, måttavla,bok, servis och mkt mer tack alla som var med oss i en av henne viktigaste dag i henne liv..

jag kollade nu när hon sov hur stor hon har blivit är så rädd att tiden gå så fort att jag inte hinner njuter av det..det är många som undra om jag vill ha fler barn sj klart men inte på ett bra tag känns verkligen som att jag vill lägga allt tid på aicha och verkligen ge henne allt uppmärksamhet.. vissa säger ja men gör en till sen är det klart.. jag sj skulle aldrig göra så vill verkligen att aicha ska ha en bra uppväxt sen vill jag att hon ska vara väluppfostrd lung och snäll och sånt ta tid och måste lägga mkt tid på det så sj känner jag att jag vill ge allt min tid till henne sen undra jag hur kan man älskar nån anna så mkt som jag älskar aicha...om ni skulle förstår hur mkt jag älskar min dotter oj..oj.. har aldrig älskat nån så mkt skulle kunna ge mitt liv för henne . är så tacksam för att jag har en sån snäll o lung tjej som henne. stolt mamma


jag vill tack än gång till alla.. sen vill jag tacka min familj för att dem är underbara och untan dem skulle jag aldrig klara mig tack för att ni gör min o aichas liv enklare.



  

Av adriana toma - 26 augusti 2010 22:04

jag älskar den här stunden på kvällen där man har gjort allt klart in för nästa dag plockat undan¨aicha sover gott och sen sätta sig i soffan kolla på mejl o sånt...

jag har så mkt att göra in för dopen så imorn fick jag först ha sovmorgon sen få jag gå när och sätta mig när och ta en fika i lung och ro sj så skönt underbar shindar kan vara... men se börja han 16 så jag måste hem fort.. efter vi har så mkt att göra på lördag ska aicha få sova hos claudia... imorn ska jag ut en sväng och ta nå öl och sånt med lisa, annika och sara trevligt kommer att bli =) längar tills på söndag fin min tjej kommer att vara     moster va här för nå dag sen och fick täcke kudde, mjukissdjur och en jätte fin halsband som dop present från henne och pappa riktig snällt.. tack.

ne nu måste jag gå och lägga mig är faktist skit trött..


  

dop

Av adriana toma - 23 augusti 2010 22:12

hej dem senaste dagar har jag inte så mkt har lagt min tid gaska mkt på dopen. vilka ska komma mat tårta kläder och så mkt mer, men det börja bli ordning. Kan säga att det bli gaska mkt ROSA hi.hi och tårta hello kitty helt underbart...

I helgen kom olivia hem från thailand vad glad jag blev saknade henne jätte mkt och måste säga bara att hon var jätte duktig med aicha hon har vuxit bra mkt. Så nästan hela helgen har jag varit med min familj älskar dem så mkt. Alltså va jag käner mig trött på kvällen mm.m ärligt så somna jag närsom helt.. ne få skriva mer imorn!


  

Av adriana toma - 19 augusti 2010 10:49

igår va det en riktigt trevlig dag men massoorr med promenader fika ute hon moa lek med barna riktig nice.. sen när jag kom hem fick jag lov att städa så anna tog aicha på en promenad  snällt. efter det laga vi mat jag anna och maria det blev gott och riktigt trevligt... en riktigt trevligt dag..

idag klev jag upp halv 9 ganska trött mata aicha och sen plocka undan lite.. nu vänta jag på att aicha ska kliva upp så vi kan gå på stan och möta olivia hon kom hem igår gud va jag sakna henne.. så det bli en familj luch. sen måste jag planera varije detaj in för dopen, det e ju mkt att göra. men igår fick jag klänningen gud va fin den va hel underbar.. en nu vakna aicha måste dra skriver mer sen!


  

Av adriana toma - 18 augusti 2010 00:01

igår hade kolla vi på sex and the city det var ok men som moa sa det kändes mer som en lång avsnitt men det va ändå ok... hade riktig mysssiigg..

kände redan då att det va nå som inte va ok hade lite ont i halsen och kände mig svag. vakade idag 8 tröötttoch hade ont orkade inte esn ge aicha men hon fick flaska nöjd som vanlig... viste att jag skulle bli sjuk så jag pussade inte henne och tog inte upp henne om det verkligen inte behövdes gud va ont det gjorde nu låter jag säkert fånig men satt på balkongen efter hon hade somnat och grätt. jag vill verkligen inte att hon ska bli sjuk vet inte hur jag kommer klara av det... jag se på moa hur tufftt och jobbit hon har det med albin  sen har hon alicia a ta hand om leka med albin laga mat städa osv fatta inte vart hon har styrkan ifrån? hur komer jag att klara av att se mitt barn ha ont fatta inte.. hoppas bara att jag har samma styrka som henne..

tycker det är så starkt gjort av vissa kvinnor som tar han om sina barn sj att aldrig bara kunna ha möjlighetn  att släppa allt bara för några minut för att ladda sina egna batterier.. det är riktig bra gjort det sa jag faktist till Maria N hon har varit grym duktig med alexander med tanken att hon har varit sj.. bra jobbat tjejen. sj kände jag hur skönt det va när shindar kom hem och hjälpte mig sen ska han kliva upp imorn med henne så jag kan sova ut. tacksam är jag som har hjäl    måste berätta för er en liten hemlis om min familj, när nån i vår fam är sjuk då lagga dem andra medlemar den maten som önskar sen hjälper dem med det man vill i en hel dag älskar den tradition mm.. så imorn bli det mammas soppa som jag älskar och bakelse   

jag ni nu ligger jag i soffan och har så ont men hoppas det är över imorn.. saknar verkligen att mysa med aicha ne nu ska jag försöka sova god natt!


  

Av adriana toma - 15 augusti 2010 00:39

igår gjorde jag inte så mkt va hemma och sånt men på kvällen va det trevligt tina kom förbi så vi drack lite vin på balkongen sen gick vi när på appelber.. vi tog en öl och en kaffe pratade om gamla tider och sånt.. tina är en sån nice person om man verkligen känner henne som jag gör vi kom på av alla 4 år vi har varit vänner har vi aldrig bråkat kostig nog fast i nästan 3 år jobbade vi ihop och umgick mkt.. men jag älskar ju henne    ..när jag kom hem vid 23:45 satt shindar och väntade..

kom på en sak innan vi gick ut skulle jag natta aicha la henne i sängen som vanlig gav henne en puss och gick då börja hon gallll skrika gick tillbaka då blev hon jätte glad så jag la mitt huvud på henne mage medas hon somnade vilken hälig känsla hekt underbart... nu när hon sover i sitt eget rum tgår jag minst 5 gånger per kväll och bara ge henne en puss eller bara sitter och titta på henne vilken underbar varelse.. det fins inte ord på gjorden att beskriva kärleken jag har för henne..mammas tjej hi..hi..

idag vakna jag av att shindar försökte ge aicha mat det gick inte så bra ha..ha.. ni skulle se hur aicha såg ut hha..ah men shindar försökte ge mig sov morgon snällt men till slut gick jag upp och räddade henne   

sen ringde shadra vi skulle ha mötte och marknadsföra kajsa det gick bra.. tycker verkligen om den där tjejen hi..hi..

När vi var klart hade jag en dejt med lisa så då gick vi alla 3 till lilla och tog en fika.. vi pratade om den tiden jag och lisa va ute mkt ha..ha.. det va roligt big belli man big belli man ha..ha..

efter det skulle jag hem men jag tog en promis till sibylla åt en hamburgare och sen gick jag och vafa på en mini promis till lidel och sen en bitt på väg mot mig.. pratade och hade skoj det bruka vi ha när vi träffas   

sen gick jag hem jag och aicha somna halv 5 och råkade båda vakna halv 7 m.mm då klev vi upp och gick till moa ha ju sakna henne den där saken åkte till holm i 2 dagar fast hon hade lovat 1 dag mindre trevligt.. vi satt hella kvällen och myss och kolla på film.. nu sitter shindar i sofan och vänta på att jag ska komma så vi kan kolla på film nu vet ni vad jag har gjort den här dagen men nu längtar jag till imorn vi ska ge albin en underbar dag med massor med lek och göra saker som han vill älskar den pojke så mkt han är en väll uppfostrad snäll roligt pojke  längtar.. ne nu måste jag dra god natt !!


  

Av adriana toma - 12 augusti 2010 00:27

Idag klev jag upp halv 10 mindre trevligt grejen är att jag har varit bortskämd när det kommer till sovmorgon aicha har varit så snäll sen hon kom till den här värden. Jag be till gud att hon fortsätter för tro mig hon är underbar   

Sen var jag en sväng till kompis kompis  och åter hem plocka undan och väntade på att shindar ska gå och jobba. Jag älskar att villa mitt på dagen spes med aicha fast idag villade vi var för sig... när vi klev upp vid 4 drog vi på stan och träffade claudia och mamma... tog en fika och pratade lite om dopppenn men mat, klännig, tårta, kyrka,gäster och allt omkring det riktigt trevligt. Vi har bestämt klännigen finnn



fast med rosa band!


Vi ska ha smörgåstårta tre fyra olika kakor princestårta kaffe och sånt sen ska lisa och amanda sjunga det kommer bli så finnntt längtar. Känns bra att Aicha ska döppppas jag är döpp min mamma mina syskon samtidigt som jag vill att hon ska ha en del av shindars tradition. Det är ju kompliserad att ha två olika religioner i en familj men vi kommer överens. Det kommer bli så finnt längtar..


Nu på kvällen har jag varit hos moa och analysera saker och tyng lika trevlig och förvirande.. nu sover aicha och shindar kom från jobbet nyss men ärligt orka jag inte ens kolla på film så jag ska nog sova god natt..


  


Av adriana toma - 9 augusti 2010 21:36

igår var det shindars bday hade bakat tårta kakor ch sånt hoppas han va nöjd det kom hen hel del folk riktigt trevligt.... sen när alla hade gått hem gick vi och åt mat... igår va det första gång aicha sov ensam i sitt rum vi va oroliga så vi gick till 4-5 gånger på kvällen o bara kollade men det hände inget,  hon vakna inte på hella natten sen idag kläv hon uppp hakv 11 vilken duktig tjej   

Idag har jag inte gjort så mkt varit på stan och fikat med några kompisar sen gick jag till moa en sväng men sj klart blev man dissadd tacka tacka ne..hon åkte till holm.

kom hem sen och både jag och aicha somnade det va vid halv 6 och vaknade 19:40 oj..oj..oj hur ska man sova i natt äh..äh de går säker bra.. hi.hi

när jag vaknade hade jag kostiga tankar i huvud om det jag hade drömt  det gjorde mig förvirad... låter ni eran drömar påverka ert liv? mm.mm måste verkligen skaka av det.. nu ligger vi o kolla på tv jag och aicha shindar sluta 23 mm.mm inte så att göra bara mysssaa.. ne nu är aicha lite gnällig hungrig tro ja..hej så längre


  

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards