Alla inlägg under mars 2011

Av adriana toma - 30 mars 2011 20:58


ej hej! kan börja med att aichas 1 års dag som var underbar! stressig men så kan det bli! hon fick finna presenter tårtan var god, mickey mouse var förbi, tro aicha blev nöjd! söndag var lugnt bara myste med claudia, låg i sängen och bara pratade! på måndag åkte dem så jobbigt var det! började små grina det var jobbigt att se henne gå... åhhhhh men vi ses snart  igen sen pratar vi varje dag i telefon! älskar dig!
Träffade lisa en sväng i måndags! hon skulle ge aicha sin present eftersom hon kunde inte komma på aichas kallas! super fina kläder! tack!
Dem här dagarna har vi varit på dagis med aicha inskolning! det går helt ok fast vi har problem med ätande och sovande! idag var shindar med henne på inskolning! det hade gått bra men det där med att sova va mindre bra! hon lär sig säkert!
när aicha kom hem var hon super trött så halv 13 somnade hon och vaknade halv 3! oj oj viste att hon skulle vara supper trött vid 6 så vi gick på en promis alla tre först fick aicha gå med sin bil sen tog vi barnvagnen!imorn ska aicha gå för första gång sj på dagis fast vi börja med 3 th per dag! hoppas det går bra! ne nu ska jag kolla på efterlyst! sen bli det kväll! god natt!


   

Av adriana toma - 30 mars 2011 20:35

Dagens Outfit!


   

Av adriana toma - 29 mars 2011 17:03

Dagens Outfit!


   

Av adriana toma - 28 mars 2011 20:40

Lördags (på dagen) Outfit!


   


Dagens Outfit!


   

Av adriana toma - 27 mars 2011 22:34

tänkte lägga ut presenterna aicha fick! tidigare i veckan fick hon en även pengar och super snygg adidas Svettisset (rosa)! på bilderna syns inte men hon fick även presentkort på lindex 250 kr och 500 kr på all sport och guld örhänge och mer kläder av oss! 1000 tack alla!


                 


Av adriana toma - 27 mars 2011 12:00

Dagens (igår) Outfit!


 


 

Av adriana toma - 26 mars 2011 11:43

Aichas första 1 år!



 

Av adriana toma - 25 mars 2011 23:12

Om nästan 2 th för ett år sedan födes det bästa jag vet! mins det så väll! det var  tisdag den 23 mars 2010 vaknade på morgon och kände att jag hade kissat på mig m.mm pinsamt tänkte jag fort i duschen! tyckte det var nå konstig men tänkte inte mer på det! ringde moa för att vi skulle när på stan när jag berättade för henne fattade hon på än gång att vatten hade gått och att jag skulle åka in! ärligt var jag inte bered och kände inte att aicha va på gång så jag tänkte jag åker på stan ta min fika i lugn och ro sen kan jag åka in! m.mm moa va lite orolig på väg till stan! gjorde stan sen åkte jag hem hämtade väskan och åkte in! men inget hände! på tisdag eller på onsdag fast jag fick dropp och allt! på torsdag börja saker hända! eftersom jag var i värkar konstant var jag helt slut! claudia och mamma var där från morgon på torsdag! tog hand om mig! shindar fick vara hemma och fixa allt innan vi kom! alltså vi hade riktigt roligt den dagen ha ha ha gud vad vi skrattade min familj är helt galen mitt i alla värkar!
shindar kom vid 00 det var då allt börja, tyckte så synd om claudia eftersom hon hade inte rört sig från rummet sen hon kom på morgon, mamma åkte hem en kvart innan men sa att att jag skulle bara våga föda utan att vänta på att hon skule komma annars skulle hon aldrig er prata med mig ha ha ha ! värkarna var starkare och starkare narkosläkaren kom in från ingenstans och ryggbedövningen skulle ges! allat gick så fort eftersom aichas hjärta hade stannat så var dem tvungen att ge mig den!
mitt i allt kolla jag i min systers ögon och se hur tårarna rinner det var då jag insåg att det var första gång claudia såg aicha och en värk ifrån var hon helt ut i värden i mitt famn!! 01:36 kom hon! det vackraste jag vet fick jag han i mitt famn hålla om och lova för evigt kärlek!
Till Aicha!
Aicha du är det bästa som har hänt mig! Min liv börja när du låg för fösta gång i mitt famn! Du har gjort mig till en bättre människa och för det är jag evigt tack! Jag lova dig för evigt kärlek för den kan jag garantera! 


Aicha bara nå th gamal!

 

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards