Alla inlägg den 24 januari 2010

Av adriana toma - 24 januari 2010 18:47

Vad dålig jag är på att skriva men har haft fullt upp den här helgen. Jag hjälpte Sofie på hörnan. Det var roligt hade det jag gjorde var skit mkt folk i fredags. Gud jag hörde att en person som snacka skit om mig och vårt liv hon verkligern inte ha komma över shindar det är det enda förklaring. Hon har lagt sig i vårt liv bra många gånger nu. Jag fatta inte varför. Jag sj prata inte om henne eller nåt, tycker att man borde växa upp, ta hand om sitt liv än att oroa sig om andra och inte minst sprida falska alvaliga rikter. ja..ja.. nog om henne. Dem här senaste dagarna har jag inte varit med Shindar så mkt han jobbade jag med sofie saknar han. Ikväll kommer han somna som en bebis men imorn är han ledig så då ska vi hitta på nåt ah.. juste vi ska på BB mötte. På tisdag har vi varit ihop i 1 år helt oroligt. Undra vad man ska köpa? eller ska man köpa nåt? det bli nog det jag vet hur mkt shindar älskar presenter. Få se vad jag ska hitta på nåt. Nu sitter jag i soffan helt slut undra om jag ska villa men nu är det för sent. Jag ska nog plugga lite sen kommer Shindar hem mm.m.m längtar har sakna honom. Måste bara skriva hur mkt jag älskar honom, han är snäll, jobbar mkt, ta hand om mig och mkt mer. Han är en MMMAAANNN! ne nu ska jag öppna lite boken... hej så läge =)

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards