Alla inlägg under juli 2011

Av adriana toma - 24 juli 2011 21:06

           

Av adriana toma - 17 juli 2011 21:56

       

Av adriana toma - 11 juli 2011 22:39

         

Av adriana toma - 3 juli 2011 22:47

hej hej! kan börja med att skriva att aicha vattkoppor är över men vi ska nog ha henne hemma tills på tisdag onsdag! vi få se! men gud va mammig hon har blivit! oj oj! kan knappt gå någonstans utan att ha henne efter mig! idag var jag riktigt arg på henne! tro har aldrig varit så arg! sen dem senaste kvällar vägra hon sova sj utan att jag ska bara sita bredvid och titta på henne! men ikväll gick det bättre hon gnällde lite men somnade lika fort!
min syster har flyttat till hennes lägenhet nu skit tråkigt! blev van med henne!
då har en till vecka gått! i torsdags började jag jobba på lilla café! det är nice trivs bra sen är th rikitgt bra! få lite sovmorgon + behöver inte aicha vara på dagis hela dagen! i fredags gick vi ut! meningen var att shindar skulle oxå ut men så blev det inte! tina kom till mig vid halv 9 så vi satt på balkongen och njöt av rosévin! lika trevligt som vanligt! vid 23 deog vi på stan! först stannade vi på en öl på bowlingen sen vidare till appelberg på latino kväll! kände mig verkligen hemma grym musik grym folk kunde inte ha blivit bättre!
idag klev vi upp vid 10. börja röja undran i aichas rum! nice blev det.. nu är allt till rätta! sen gick vi alla tre på en promend fika risön sen hem! på eftermiddag gick på en kallas super trevligt och gotttt! nu hade vi tänkt kolla på film vi få se om jag orka! god natt på er!


               

Av adriana toma - 3 juli 2011 22:45

     

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards