Alla inlägg den 1 januari 2010

Av adriana toma - 1 januari 2010 21:21

Trötttt..tröött..trött varför? a ju lagga lite mat. Jag vlev ganska nöjd det gick att äta. Moa och Albil klagade inte. Men sj klart gjorde jag plan B till albin prinskorv. Sen blev det kladdkaka mm.mm och varmchokolad till efterrätt. Vid halv 9 kom Dalmir och hämta dem och lämna vårt ``nya``TV =)  måste säga att Dalmir få  fan mig att skratta han är bra roligt. Moa funderade för att gå från mig att få igång värkerna då sa Dalmir ``ne..moa du ska åka bil jag är trött och vill inte sitta på BB nåt ikväll``ha..ha.haa den var bra.

Nu sitter jag i soffan och det är riktig skönt. Min prinsesa är lite latt dem senaste dagarna sparkar inte så mkt. Om e1 ½ V ska jag till sjukhuset igen för koll sist jag var där var allt bra hon växer som hon ska. Lämnade blodprov det var inte alls roligt men jag fick en sån plåster och jag kände inget har verkligen sprutfobi hata skiten. Nu vänta jag på shindar sen bli det sova sova sova.

God natt

Av adriana toma - 1 januari 2010 16:23

Så då gick det ett år till.. mm.m fort gick det. Pratade med shindar om hur mkt saker vi har gjort på ett år. Vi blev ihop oficielt januari flyttade ihop våran där på, sen drog vi till karlstad, blev gravid, och flyttade hem till solle igen. Det var en hel del saker. Igår var det trevligt vi var på city med shindars familj sen på kvällen drog vi till moa och dalmir. Riktig trevlig men tro mig jag var slut när jag kom hem somnade på 10 min....

 

Tack till er alla som har varit med mig 2009 och gjort mina dagar bättre än vad  de skulle vara =)

Min Familj Shindar och vänner.

Jag önskar alla en bättre år och alla som är gravida ett stort vällkkoommmenn till ert bebis.

Och välkommen till vårt dotter.

 

Idag ska jag lagggaaa matttt tro eller ej som bevis bjuder jag hem 3 provkaniner hi..hi.. hoppas dem bli nöjd. mm.m tro jag ska börja med maten det bli fläskfilé pasta med grönsaker spänande bli det =)

skriver mer ikväll få se om dem överlever..



Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards