Alla inlägg under april 2011

Av adriana toma - 28 april 2011 22:12

Dagens Outfit!


   

Av adriana toma - 26 april 2011 21:46

hej hej! påsken har varit bra! alltså gud vilken nice väder! vi njöt verkligen! på påsk var vi hos mamma och grillade! aicha  lekte och hade så roligt!
igår var jag och aicha ute och promenerade shindar följde med bara en liten sväng sen skulle han hem o "städa"när jag kom hem hade han inte gjort en sak! oj oj arg va jag men men det va bara att börja! mamma kom och tog aicha på en lång promenad så jag o shindar kunde hämta sängen och städa! när allt va klart gick jag mamma o aicha hem från långgatan skönt! när jag kom hem nattade jag aicha och började göra om sovrummet.. va klart med den och gav mig in på köket och balkongen. blev klart vid 23 tog en dusch sen la jag mig i ny bäddad säng! ha inte sovit så bra på månader! är så nöjd hur det blev hemma bara badrummet klart sen är allt OK!
idag provade ja första dagen på indiska det gick bra så på måndag börja jag riktigt! känns bra att börja jobba! hämtade aicha vid 16 sen vi gick hem! moa va förbi riktigt trevligt eftersom vi är jämnt hos henne! sen kom mamma så vi gjorde bokföring! nu har jag kolla på tv det e ju den bästa TV kväll men nu är jag trött så tro jag ska göra natt! här kommer lite bilder!


         

Av adriana toma - 26 april 2011 17:10

Dagens Outfit (igår)


 

Av adriana toma - 24 april 2011 22:07

  påsk middag hos mamma!                

Av adriana toma - 22 april 2011 23:21

Dagens Outfit!


 

Av adriana toma - 20 april 2011 21:24

Dagens Outfit!


   

Av adriana toma - 19 april 2011 21:40

hej hej! dem här dagarna har jag jobbat lite både hemma och lite här och där!  vi har fått bra nyhet den här vecka shindar fick tjänsten han har önskat sig! så glad för honom slippa pizzerior och långa dagar!

Aicha har blivit så mammig så det finns inte.. men så fort hon är med shindar sj inga problem leker sj och lyssna på honom! tro jag måste börja vara lite hårt mot henne! på dagis gå bra! hon har inte varje långa dagar än bara nå dag men det har gått bra!

sj har jag fixa här hemma! men långt ifrån klart! har gjort aichas rum igår blev riktigt nöjd, gjorde lite i v-rum men inte klart än! har köket s-rum och b-rum! men det kommer! imorgon ska jag hjälpa mamma, fika med lisa sen hade jag tänkt fixa lite hemma! få se hur mkt jag hinner!men en sak måste jag göra KÄLLAREN oj oj allt är upp och när! sen måste jag sortera kläder till min systerson åhh längtar tills jag få håla om honom och bara mysa!! min syster har fått en sån finn magen! saknar henne så himla mkt..... men snart ska hon komma! mamma är där nu! hon hade handlat lite saknar till aicha skor o lite kläder!

ne nu ska lägga mig och kolla på en avsnitt av gossip girl! god natt!


V-rum! (inte klart rikitgt)

     

Av adriana toma - 18 april 2011 22:56

       

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards