Alla inlägg den 9 januari 2010

Av adriana toma - 9 januari 2010 20:24

Kollade på facebook lite på en "exkompis" tycker så synd om henne att hon inte växer upp helt oroligt. ah..ah. sen såg jag på Hamrin facebook och så bilder från ny år. Jag se ut som att jag väger 100 kg uten tveka. Shindar se ut som en kurd prins så sött han är. Riktigt solt över han. Tyckte om kläderna jag köpte. Ne nu måste jag verkligen stänga av dator och göra lite saker innan jag dra!

 

Tönt

 

  

Av adriana toma - 9 januari 2010 19:37

Och så kom det lördag. Har inte så gjort så mkt idag. Vakna av att Shindar skulle till jobbet sen kunde jag inte sova mer. Gjorde lite orning hemma sen drog jag på stan. Jag tog en fika med Hemrid jag tycker det är roliga att prata med henne om åsikte om saker och ting. Sen är hon den enda i Shindars familj som jag kan verkligen säga vad jag tycker och tänker untan att bli dömd. Det var trevligt. Efter fika gick jag på ICA träffade Shindar i några min sen hem. Ikväll ska jag hjälpa sofie på Hörnan så jag var tvungen att sova lite. Igår var jag hos Moa och Dalmir gud vad Alicia är sött. Tänk att om typ 9 v kommer jag få en litten prinsesa sj. Det börja närma sig och jag börja fundera mer och mer på när jag ska på förlosning oh..oh.. med tanken på vad moa sa igår börja jag bli lite oroligt för smärtan. Sen känner jag att klara dem av det så borde jag oxå göra det... nog med tanka det kommer när det komme. Ne nu ska jag äta nåt sen ska jag göra mig i ordning. Hoppas det går bra ikväll. Kram Kram

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards