Alla inlägg den 15 januari 2010

Av adriana toma - 15 januari 2010 22:06

Gud vad jag har varit här och där idag.  Igår gick jag och la mig typ vig 3 så varför skulle inte mamma ringa 9 på morgon.. m.mm Det gjorde hon så det var bara att kliva upp och åka iväg. Först var vi på GB skolan för att hämta mina betyg sen upp på komvux. Där tog jag en fika med min syster och pratade trevligt. Sen kom mamma och hämta mig för attv i skulle igen till GB skola sen upp igen till komvux. Men det sen var klart. Jag måste jobba upp mina betyg nu medans jag är gravid och har inte så mkt att gör. Så på måndags ska jag gå till trevlig. Hon har haft så mkt att göra så vi har inte träffas riktigt på senaste tideskolan för att göra en plan med läraren. Det bli bra det där. Jag hoppas när bebisen börja dagis kan jag börja men min revisor utbildning och för hoppnings viss är jag klart inom 4 år. Vem vet.. Sen på kvällen kom Amanda förbi och vi tog en  riktigt prat. Sen var jag på ica och handlade lite småt och gott. Nu är ligger jag i soffan och kollan på kanal 5. Kommer nog att sova tidigt ikväll är helt slut. Jag är faktist glad att börja skolan och är på väg att vara klart med min utbildning känns att jag måste fokusera på mig sj ett tag innan bebisen kommer. Jag har byggt en ny strategi i mitt liv som jag trivs och mår bra med. Ne nu ska jag kolla på filmen.. god natt

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards