Alla inlägg den 13 januari 2010

Av adriana toma - 13 januari 2010 22:19

Vilken dag. Vakna fort som bara den skulle till sjukhuset och på kol. Allt var OK men jag blev oroligt när jag såg på dem strekan att hon hade växt lite för mkt men dem säger att det kan bli så när olika MB mätter men jag var ändå orolig. Sen att hon inte sparka så mkt men det visade sig att livmoderkaka var i vägen. Så på tisdag ska jag ditt igen och göra en riktigt koll ska se henne med =) Sen kom jag hem helt slut. Gick och la mig men då ringde tina och frågade om hon och viktor kunde bjuda mig på middag på hörnan. Riktigt trevligt =) tro mig jag åt för 2 hi..hi. för, varm, och efterrätt mm.mm riktigt gott. Vi pratade om gamla tider och hur roligt vi hade ihop vad vi gjorde och sånt tro mig vi fick en gott skratt =) Jag behövde verkligen den här kvällen. Stor tack  till Tina och Viktor. Nu när jag kom hem tänkte jag skulle bara ta det lungt ovh kolla på tv mysssssa för mig sj =) god natt

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards