Alla inlägg den 30 januari 2011

Av adriana toma - 30 januari 2011 11:02

hej hej igår ikväll skulle ja ut o promenera medan mamma hade aicha.. på väg hem stå mio ut o röker så jag tänkte ähhh gå upp en sväng till emma. hon frågade tidigare i veckan om ja ville gå ut men ville kolla med shindar.. han var så trött så han ville att vi skulle gå ut nästa helg tillsammans så jag sa till emma att det blev inget för mig... satt med tjejerna ett lite tag och pratade. från ingenstans ta emma min mobil  och ringer till shindar, hon tyckte att jag skulle ut så hon fixade att shindar gick med på att gå ut i helgen och inte nästan. men ingen utgång för honom. jag vet att han tycker inte om att vara ute så gick men tjejerna och så han slapp... vi hade skit roligt hon emma. taxi hämtade oss 22:45 så klar va vi.. när vi kom när var det dött! åhh alla va på valvet bartömning! gick till dj och frågade om han vill ha tjejer som dansa då ska han spela R&B och va få man få svar! (ähh det e lungt kommer ändå folk sen som dansa) ha ha ha vad fan va det för DJ som vill inte ha folk som dansa... hemsk! ja ja aj roligt va det alltså det blev inte för mkt! när jag kom hem vänta älskligen på mig.. åhh han va så go fråga om jag hade roligt och sen låg vi i soffas och gosade en bra slut på en underbar kväll.. tack tjejer och tack älsklig för att du är så underbar! älskar dig!

     

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards