Alla inlägg den 17 januari 2011

Av adriana toma - 17 januari 2011 22:37

hej hej.. några dagar har gått. måste bara skriva om aichas utvekling oj oj vad fort det har gått för det första kryper hon hur fort som helst över allt men mest gillar hon att stå vid v-bordet... sen få man höra MAMMA MAMMA hela tiden! hon har blivit så mammig så det finns inte... sen har hon blivit så go ska kramas och pussas underbart. hon är lika snäll som vanlig sover hela nätterna lite jobbigt  när hon ska klänga på mig 24/7 men det har sin charm. sen idag sa hon sin första menig MAMMA TITTA  utan att stamma eller nåt rakt ut så stolt... va stor hon har blivit oj oj fatta inte det ibland. sen se jag hur mkt jag sj har förändras sen hon kom och shindar med. villken underbar pappa han är och sj klart pojkvän! han ta verkligen vara på varje th han är med henne eftersom han jobba så mkt ex den här vecka är han inte ledig en enda dag! ha jobbar skit mkt så stolt över honom! älskar dig shindar så himla mkt!


ja ni idag klev vi upp 9 som vanlig sen gick vi till öppna förskola sen fort hem.. shindar skulle sova ut sen skulle vi på stan tillsamman.. men nej nej björn ringde så han gick och jobbade på jysk. men vi tog en kort fika! gjorde stan lite med yldiz men innan hade jag en trevlig fika men camilla en så lättsam person =)

sen fort hem göra mat och tvätta. älsklingen kom hem halv 19 åt sen lekte med aicha... vi badade ikväll alltså ja och aicha så nu sover hon bra..

chatade med min syster claudia... såg i hennes blik att hon saknar oss så mkt ville bara grina men höl mig åhh ni fatta inte hur svårt det e att vara utan henne, hon har alltid varit här för mig men nu är hon 700 km från mig älskar henne så himla mkt! hopaps hon kommer HEM!

ne nu ska jag gå och sova! god natt!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards