Alla inlägg den 13 januari 2011

Av adriana toma - 13 januari 2011 09:41

hej kan börja med att i måndags öppnade äntligen öppnar förskola va skönt! sen gick vi när på stan och träffade tina! hon hade varit sjuk så därför höll hon sig hemma! för säkerhet skull fick hon sitta 1 stol ifrån mig och aicha ha ha ha
tisdag var det lungt hemma liten sväng på stan sen med mamma och olivia!
sen igår var det babyrithm så vi var där och sjöng och hade oss... sen efter det drog vi på stan och träffade lisa! tog en th fika och pratade.. ha sakat henne  men hon har det hon har att göra jobba sjukdomen freddan och lite till men roligt att vi hinner ses! sen tänkte vi kanske och mysa lite ikväll till ett glas vin men vi få se  nu när shindar är sjuk och om hon orkar! a juste efter lisa igår gick vi hem til yldez och lagade kurdisk mat med mydia o mamma riktigt trevligt =)
gud vad rädd jag var trodde jag hade tappat mobilen åhhhh men när jag till slut gav upp och försökte inse OK nu e den borta... var jag inte oroligt för mobilen utan för numer.. men jag hitta den så idag ska jag skriva upp alla mina numer för säkerhet skull !
idag ligger shindar och är sjuk jobbigt vet inte riktig vad det är men ska försöka håla mig borta från hemmet så jag eller aicha slipper få det!
aicha har blivit så mammig oj oj oj för det första så KRYPER hon överallt sen mamma mamma mamma mamma hela tiden! hon kan även säga BABA TITTA  och sen när jag säger AJ AJ då säger hon oxå AJ AJ tro inte att hon förstår pöngen med AJ AJ! gud vad hon har utvecklas dem senaste veckor å stolt! =)
nu står hon i sängen och skriker MAMMA MAMMA! tro det e bäst att jag går till henne!
hoppas ni har en bra dag!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards