Alla inlägg den 6 januari 2011

Av adriana toma - 6 januari 2011 12:06

va så trött igår! somnade vid 2.. vet inte riktigt när aicha vaknade men det gjorde hon i natt! mindre trevligt! när jag vaknade kolla ja runt om kring och såg att shindar va borta mm.m då tänkte ja att han va hos aicha men ne ne han va på toa så JAG va tvungen att vakna och ta henne.. när han kom ut sa han så finna ord (- gå och lägg dig älskling jag ta henne) somnade sakna om till ljuded att av aichas smaskande på flaska! sen mins jag inte mer.... så snällt med tanken på att han skulle upp och jobba! tack älskling!


ja då fick vi sovmorgon till10 riktigt nice! nu drog shindar på jobbet! nu vänta jag på mama ska komma.. hon ska baka tårta mm.m


 sen ska ja till moa och baka mer in för alicia 1 års dag! gud vad stor busss fröken ha blivit! mins när moa kom hem med henne oj..oj..oj så liten och sött. jag har varit med från börja har sett allt utvekling hon har gjort så... duktigt hon är ! fart är det på henne och lätt lärd!


Underbara alicia och mini aicha!   


  

snart ska jag rensa datorena 1 är klart bara en kvar sen sortera bilder och map.. oj..oj jobbigt men skönt när allt e klart och i ordning! kollade på några bilder gud va stor aicha har blivit! tider går verkligen fort och man ska verkligen njuta av varje minut man har med dem älsklade! ne bäst man börja!

har en bra dag!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards