Alla inlägg den 26 januari 2011

Av adriana toma - 26 januari 2011 21:43

åhh va trött ja är aicha klev upp 4 i natt du hon hade mardröm eller nåt för svårt somnade hon om tog 1 th...sen klev vi upp vid 9. shindar gick till jobbet så vi gjorde oss i ordning och gick till babyrithm lika trevligt varje gång! efter 12 träffade vi shadra på en fika.natasha fixa henne hår (blev riktigt bra) så vi gick alla tre! sen lindex och shopa lite... alltså bli sjuk när det bli sånt rea! men lite fyndade ja medan jag gick igenom bilderna insåg jag att shindar fick ju inget elak jag känner mig! men aicha fick lite och jag! vi kom hem vid 4 eftersom oli slutar skolan då och vi skulle laga mat! nu gick hon hem så jag passa på o njuta för mig sj innan shindar kommer... aicha va så gnällig idag åhhh ni annar inte men nu sover hon gott... pratade med en person idag om egen tid och hur viktigt jag tycker det är! då svara hon "varför skaffa du barn?" alltså hon är snäll och det är trevligt när vi träffas men bara för att ja tycker att det e viktig att vara för sig sj nå th i veckan behöver inte betyda att man inte vill ha sitt barn! eller jag vet inte hur andra tolka det men JAG tycker det är viktigt med egen tid så man kan ladda sina batterier.. ja ja alla har olika åsikter!
ja eftersom jag babbla om att jag har köpt kläder här får ni lite bilder!
ne nu ska jag lägga mig i sängen till älsklingen kommer! god natt


           

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards