Alla inlägg den 1 januari 2011

Av adriana toma - 1 januari 2011 21:51

så då var det slut på dena år! måste säga att året har varit helt OK! men det bästa dag mitt liv var  26 mars 2010! känns endå inte som jag har  gjort så mkt gemför   med andra åren som har gått! dena var mer lungt men den mest lärorik!


Det bästa med 2010!

  


shindar va ledig så vi städade heöa dagen plus tvättade allt! ville invänta den nya året rent och finnt! sen på kvällen åkte vi till city som vanlig! vi är alltid där på ny år! då samlas alla i shindars familj  från sollefteå eller från andra städer! lika trevligt varje gång! men vi 23:30 för att vi skulle vänta 00 slaget i sofan för oss sj! och det gjorde vi mysigt var det! vi kollade på en film och somnade vid 01.. mindre trevligt eftersom aicha vakande vid 3, tro hon var räd för alla raketer o det! hon va vaken i 1 th sen gav hon upp...


idag sov vi till 10:30 nice eller mer vällbehövd! ploackde ihop sista tvätten coh gjorde oss i ordning vi skulle till pappa för att äta middag eftersom han giste om sig! mmm.m jobbigt tro mig men ville vara där för honom. hoppas han bli lycklig!

nu sitter vi i soffan shindar somnade på 10 min! trött han har ju jobbat hela dagen! ne nu ska jag fixa sänger sen bli det sova för vårt del!

god natt och GOTT NYTT ÅR!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards