Alla inlägg den 7 januari 2011

Av adriana toma - 7 januari 2011 10:59

igår vart det en trevligt dag! fylld av sällskap!  först va ja hos moa.. sen mamma var här så vi bakade en tårta! sen på kvällen kom shindar familj på besök! träffa dem sällan så jag bjöd dem över! sen är det viktigt att aicha träffa dem oxå!

shindar var inte hemma (synd)  men trevligt hade vi! sen ska media åka till bulgarien  så hon undra vad jag ville att hon ska köpa till aicha! längtar =)

mitt i allt tvättade blev inte så mkt men bättre att ha lite!

mamma va här hella dagen mysig!

sen på kvällen kom shindar vi klippte han hår lite sen när han badade vaknade aicha vid 00 midre trevligt specielt när ajg va trött men shindar tog henne så jag fick sova! ha ta henne varje kväll tro han e ledsen att han jobba så mkt och aldrig e med henne.. tro till o med att han e lite glad att hon vaknar så han kan mysa med henne!  bara jag få sova så bli jag glad!


som ni vet idag är  ALICIAS stora dag! hon fyller 1 år! så stor tjejen har blivit! jag hoppas hon få en underbar dag fylld av lycka presenter och gooo tårta (de gör moa alltid)...!   

ne nu ska jag fixa mig i ordning ska på henne kallas 12 stort grattis älskade alicia

sens ka jag träffa Gigi på stan vi ska a en fika och kolla lite i affärer sen ikväll bli det fredags mys det betyder att aicha få vara med mig i sängen tills hon somna och bara mysa helt underbart! 

ha en bra dag!

ha en bra dag!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards