Alla inlägg den 23 januari 2011

Av adriana toma - 23 januari 2011 22:32

hej så har en vecka till  gått. Tiden går verkligen fort. Idag klev aicha upp halv nio mm.mm mindre trevligt!Jag har städa lite men mest höll jag på med hennes rum och plockat undan klädder som hon inte kan ha och leksaker som hon inte leker med längre... jag längtar verkligen  när min syster får sin bebis (åhhh) har vänta så länge..och allt hon/han ska få av aicha! kan knappt vänta när jag ska få se hon/han för första gång, min syster kommer att vara less på mig hur mkt jag kommer att vara där!! sen ska aicha få en kusin, vad roligt aicha kommer bara vara 1år och nångra månade äldre bara! längtar jätte mycket, ha t.o.m och med köpt i smyg en mössa (hi hi hi) LÄNGTAR! älskar dig så mkt redan!


Senare på eftermiddag tog vi en promis med maria och sen va vi ute med moa och pratade en stund... och efter den mysig promenade kom jag hem nattade aicha. På kvällen kom älsklingen hem, för första gång på länge satt vi själva och åt middag  och hade det verkligen trevligt! tro eller ej men vi satt i nästan 1 th villket han e ovan, som han stressar. Är så lycklig så det kan inte bli bättre. På fredag fyller vi 2 år och det är inte mkt alls men  det har varit två underbara år, känns ändå länge eftersom vi har varit bästa vänner långt innan vi blev tillsammas. Ja ni, 2 år och en underbar dotter vem vet kanske bröllop nästa( ha ha) ne men en vacker dag hoppas jag att han friar, villket jag ser fram emot det, Jag kan se mig sj i en vacker vitt klänning samlad med alla nära och kära i kyrkan! oj nu flyger kanske fantasin iväg (he he he) älskar dig Shindar Taidin och du gör mig sååååå lycklig!
Imorgon är det öppna förskola och sen kanske en fika med lisa saknar henne, har inte träffas så mkt på den senaste tiden men hoppas imorn! Ne nu ska jag kolla på film med älsklingen god natt!


bjuder på enbild sen för i tiden!


  



Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards