Alla inlägg den 29 maj 2010

Av adriana toma - 29 maj 2010 08:43

gud va nöjd jag är Aicha somnade igår vid 22 sen vakna hon inget förrän nu halv 8 vad kan man be om från en 2 månader bebis? gud va jag hoppas på att hon fortsätter så m.mm underbart det skulle bli. Så då kom det crusingen ja idag hade vi planerat att grilla hos moa min syster och min kusin skulle komma oxå kommer att bli roligt. Mamma skulle komma ikväll för att låna dator måste chata med nå släktning efter 12 på natten så ja tänkte kanske dra en varv på stan få se. Hade tänkt göra stan tidigt idag för att jag är trött somnade halv 2 som bara 6 th men det är mitt eget fel. Shindra jobba inte förns 6 så det bli städning och myss.. det är lättare att städa när han är hemma för då kan vi turas om med aicha och då hinner man verkligen göra klart det man ha börjat med iställe för att mitt i allt sluta för att aicha vill ha mat eller uppmäksamhet. Måste bara skriva hur nöjd jag är med mitt liv just nu önksa att det kunde altid vara så här men.men man få ta en dag i taget.... ne nu ska jag ta en kaffe månste vakna till liv helt slut hi..hi..hii

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards