Alla inlägg den 18 maj 2010

Av adriana toma - 18 maj 2010 10:09

det har gått några dagar nu har haft fullt upp kan börja med lördag det va riktigt trvligt på dagen var vi på marknaden med familjen mustafic. Tyckte inte att det va nå att köpa men det var roligt att gå och titta. Senare på kvällen satt vi alla 4 ute pratade och hade skit roligt "det är nån på taket" gud vad vi skrattade... En bra dag.

Söndag gjorde jag inte så mkt på dagen träffade jag hamrid gick på en promenad tog en fika sen blev det hemgång trevligt var det. På kvälle skulle vi till shindars faster med det blev inte av nå shindar var riktigt trött så vi låg och myste resten av kvällen <3 Måndag var lite stresig gick på stan tidigt för att jag skulle fixa kläder till shindars farbrors bröllop hitta en hyfsad fin kläning på still josan hjälpte mig med håret och sen var det bara att palla sig ditt. Aicha var inte så abetsvilig så min moste kom och tog henne på promenad så vi kunde äta i lung och ro. Det var en trevligt bröllop sen tyckte jag att det var roligt att shindars bror och rony var här har inte sätt dem på längre men mest av allt önskade jag att scarface (serhad) kom värdens snällaste kille <3 vi kom hem tidigt vid 23 var ganska trött. ja så var det min helg . Idag ska navdar komma på besök sen har vi inte planerat nåt mer än att städa skulle ha sätt hur det såg ut här igår oj..oj..oj ne nu ska jag göra mig i ordning

hoppas idag bli en bra dag.

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards