Alla inlägg den 14 maj 2010

Av adriana toma - 14 maj 2010 09:24

igår hade vi en riktigt trevlig dag.. vakna som vanligt tidigt  kaffe och lite music gjortde start på dagen =) Mamma och min moster var förbi på kaffe  och pratade sen drog dem. Amanda rinde efter det att vi hitta på nåt och det gjorde vi. Vi börja med en promenad sen gick vi till nipvalen och åt KT mm.m riktigt gott satt och prata med shindar fasters man han är bra roligt. Efter det tog vi en till promenad och hamnade hem. Vi köpte chip och kasta oss i soffan och snackade skit. Vädret var Ok så vi satt på balkongen med en capucino och fixase naglanda. Jag har en bild på kyl med mig Amanda och Lisa på den tiden vi var ute och festade vi kolla på den och börja skratta sen kom vi på hur livet har ändrats. På den tiden den bilden togs va våran liv anorlonda

Andreea = singel party paty  galen

Amanda = singel party party galen

Lisa       = pojkvän party party

NU

Andreea = Aichaa sambo LUNG

Amanda = kariär, pojkvän, Umeå

Lisa       = skötsam blivande fru


Alltså allt deta på 1 år here gud.... Men kan säga att jag är stolt över oss alla. Man tro att när alla skaffa sig vart sitt familj eller jobb flytt vad som helst man växer ifrån varandra men inte vi har kännt dem här tjejerna i några år nu och dem är lika underbara som då. Dem är 2 av mina närmanste vänner och jag älskar dem!

Ja tiden går den ser jag på Acha hon är snrt 2 månader oj..oj..oj nu är hon mer vaken le mer hon har börja med att vakna 1 gång per natt eller det har hon gjort i 3 nätter få hoppas det fortsätter så.. Idag ska jag på stan och träffa Claudia och kolla på en present till shindars morbro. A juste ska göra det sj Aicha ska få vara med pappa kom på att jag har sldrig varit riktigt utan henne måste prova en timme elle nå sånt få se hur det går hi..hi.hi ne nu ska jag göra mig ordning

hoppas idag bli en bra dag!


Jag Amnada och Lisa

  




Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards