Alla inlägg den 3 maj 2010

Av adriana toma - 3 maj 2010 09:55

Ja vad ska man hitta på ida ju tro att det bli städning och kanske en sväng på stan få se om man orka..När jag vakna ringde alla samtal jag skulle göra kolla upp några saker och sånt riktig bra gjort. Undra om inte ja ska laga nå go middag m.mm få se.. Shindar sluta 17 så skönt då har vi resten av kvällen för oss sj.. ne nu ska jag göra lite saker.


satt i dag och funderade på mitt liv. Jag kan inte fatta ibland hur mkt det har hänt. Jag har en underba dotter som är 1o½ månad, har en snäll kille som ställer upp och älskar mig för den ja är (tro mig det är inte lätt alla dagar) sen har vi varit ihop i snart 1 och ½ år helt otroligt. Har den bästa familj som man kan önskar sig bra vänner som man kan räka med i alla läge.. vad mer kan man be om? jag är helt nöjd. Man ska vara tacksam för sakerna man har och inte klaga över dem man inte har..

hoppas idag bli en bra dag till alla.


Mitt liv...


  

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards