Alla inlägg den 2 maj 2010

Av adriana toma - 2 maj 2010 09:22

Du som skrev du vet vad till min kompis :

du har rätt håller med dig till 100% men varför skapar man en löng.. om det nu skulle vara som du säger så skulle jag va den första som vet om det. Sen undra jag varför kan du inte stå för det du skriver. Enda anledning jag kan komma på är att det är en löngn. Hade du bevis eller skrivit vem du är hade man funderat. I mina och min kompis tankar kan komma bara en sak du är avis och vill bara förstöra...eller försöka förstöra men det gick inte. Nästa gång du har "info" våga stå för det var inte så feeeggg och stå bakom en datorskärm eller  du är tydligen  så rädd att säga vem du är. Det hade jag varit med om jag skapa en sånt lögn. Gör min en tjänst skaffa dig ett liv eller sluta försöka skapa problem för andra...Uppskattat om du gör det!                       

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards