Alla inlägg den 1 maj 2010

Av adriana toma - 1 maj 2010 11:26

Men gud nu blev jag less... du som skrev till min kompis blogg du vet vem du är fy fan för dig.. vad är det för fel på dig? du har inget bättre för dig en att försöka förstöra ha..ha..ha.. du lyckade inte om det e det du tro.. skaffa dig ett liv!!!!

Av adriana toma - 1 maj 2010 10:23

alltså gud vad jag älskar mamma livet helt underbart =) mindre på nätterna men annars är det underbat. Igår hade vi en grillfest riktigt trevligt efter de drog alla på hågesta. På kväll kom shindar hem tidigare, Aicha somnade så vi tände lite ljus och myste i soffas med en milkshake. Det var ett tag sen vi bara låg och myste så där mm.m Nu ligger båda bebisar och sover medans sj ska man planera dagen.

Träffade Lisa igår en sväng pratade om the big day oh vad jag se fram emot det =) Alltså undra vad man ska ha på sj? Jag har funderat hur jag ska göra med Aicha hade tänkt ha henne där på dagen sen på kvällen fundera ja om hon inte ska till min faster hon bor ändå nära eller om mamma ska hämta henne mm.m tveksam. Då är hon 3 månader hoppas hon klara sig utan mamma i några timmar (svårt att tro =)..) Det bli säkert bra. Claudia hade en idé att vi kanske skulle åka till sundsvall idag m.mm vi få se. Ne nu ska ja göra lite ordning här.

Hoppas idag bli en bra dag!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards