Alla inlägg den 29 november 2009

Av adriana toma - 29 november 2009 00:54

Jag kan börja med att igår. Var med min syster och en kompis till henne åt pizza och dem kollade på film. Mamma gav mig några uppdrag som jag ska göra  när hon ska åka till Rumänien.

 

Kväll började med midag vi möttes på city jag Amanda och Thiaba. När jag fick  fläskfilé kolla jag på den och frågade vad ska jag äta? m.mm tjejerna börja skratta de va ju lite för oss "2" hi.hi..hi Sen tog vi en krog runda. Först fastanade vi på Hörnan dä vi hade riktig roligt. De var typ bara vi 3 men vi dansade och skrattade. Efter det gick gick jag hem med Shinder en liten sväng och sen blev det bowling där tjejerna kom. Själv klart klarade Shindar inte av att var med tjejer så det blev vi 3 igen. Måste säga att vi hade en riktig roligt/trevlig kväll. Måste göra om det =)

 

Idag vaknar vi vid 10 shindar hade bråttom som vanlig men vi han mysa i en halv timme. Sen var det lördags fika med familjen. Jag måste säga att idag var det en jul stämmning lite här och där. Börja med att jag fik pengar av Lili för att köpa nåt till vår tjej.  Senare var jag hos Shindar släkting där jag fick en barnvang som jag var jätte nöjd med =) tack. Inte nog med alla saker jag fik så kom det snö. Shindar kom hem för ett tags sen trött som vanlig men det skulle jag vara med om jag jobbade i 10 th. Gjorde en te till han och nu ligger vi i soffan och kolla på en film. Ska försöka mysa lite innan han somna oj han börja blunda måste sluta skriva + att han frågade precis "Måste du blogga på kväll varför inte på dan?" tro att den var ett pik.. hi..hi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards