Alla inlägg den 12 november 2009

Av adriana toma - 12 november 2009 23:43

   hej.. haft en tuff dag idag gud.. vakna av att shindar ringde sen linda kl havl 1 mm.mm sov morgon. Möte linda och vi tog en te som vanlig efter vi klaga på allt som rörde runt om oss gick vi hem till henne för att äta lunch sen hjälpte hon mig med saker hemma tack och lov. Fick goda nyheter av shindar så jag ska åka hem i natt. Det känns så bra för att jag mår inte bra! Jag har varit så hemsk dem här senaste dagarna elak och tjatig men kan man bli så untan anledning? m.mm jag säger alltid det tar 2 för att dansa tango men det är en som styr. Jag se fram emot att se alla. Nu har jag gjort klart allt snart ska jag åka. Hoppas resan bli bra. Nu ska jag ta en lång bad! ses imorn kommer att sakna Linda!

 

dagens läxa:

 

om man tänker riktig nog kan man kommma på en lösning till dem flesta problem. think out of the box.

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards