Alla inlägg den 26 november 2009

Av adriana toma - 26 november 2009 23:39

Jag är tröttttt m.mm.m Idag har jag varit med amanda. Var tvungen att få info från Försäkringkassa om hur jag ska göra nu när jag är hemma. Efter en gott lunch på appelberg gick jag hem för att jag hade tvätt. Mamma kom vid 4 för att vi hade saker att göra. Sen gjorde vi mat här hos mig efter min syster kom. Vi hade en riktig trevlig dag eller kväll.

 

Lite funderingar..Om  man vet att ens partner har varit det man vill att han ska vara eller göra i tidigare förhålande har man inte rätt att förvänta sig det? Jag har kännt min kille innan vi blev ihop c:a 3-4 år. Vet typ allt om han och hur han med sina andra tjejer. Tar mig inte fel han är en bra kille snäll ta hand om mig och mkt mer. Jag funderade bara om jag kanske kräver för mkt eller är det bara mina rättigheter som flickvän att önska vissa saker. m.mmm jobbigt.

 

Det löser sig vill bara få en sorts uppmäksamhet som jag inte få just nu. Jag får nog låta tíden arbeta med den här.

 

God natt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards