Alla inlägg den 23 november 2009

Av adriana toma - 23 november 2009 22:59

Det är mkt jag önskar mig till vårt dotter och hoppas jag kan ge henne dem. Shindar kom på en namn idag Nermin mm.m den var finnt men vi få se.. jag är glad att han försöker och till och med kollade på saker till henne på internet och sa vad han tyckte och inte =) Gud va finna saker jag hittade idag önska jag kan köpa dem plus några till. Man kan alltid drömmmaaa. Kommer nog hitta fler varje dag. Spenande att se hur mkt man köper av dem men ja..ja.. det kan vara på ungefärg.

 

Enkelt men behändig

 

 

Gud vad sött

 

  

 

 

Jag måste ha den eller liknade!

 

     

 

 JA TACK! men 8000:- m.mm tro inte det va.

  

 

Dem är sötta....undra villken?


  

Av adriana toma - 23 november 2009 21:06

Efter som jag var så nyfiken som på vad vi skulle få så själv klart frågade jag på ultraljud besöket vad det skulle bli. m.mm ju vi ska få en flicka =) Helt underbar skulle bli lika glad om det var en pojke bara barnet är frisk. Har inte köpt en sak till henne tänkte jag skulle vänta till feb. Man vet aldrig vad som kan hända  känner mkt folk som hat gått igenom hemska saker. Jag vet (linda) att jag vänta ett barn och inte ett förlust men jag är rädd. När det kommer till namn är jag helt bort kommer inte på nå riktigt men tycker tex Evin (men kommer inte att hända), Laila (tänkbar), Lea (tänkbar) men tro nog att vi inte kommer på nåt tills hon kommer.

 

Prinses



  

Av adriana toma - 23 november 2009 11:53

Vakna typ nu mmm..m. Igår hade jag en riktig myss dag. Jag och olivia kollade på Tv bra serier sen kom mamma för att vi skulle till konsum. Vid 21 kom Shindar hem och va nice har inte sätt´han på hella dagen. Måste säga att jag älskar faktist regn bara det inte bli för mkt. I en bra miljö som tex pappa hus i Helgum med en bra book och en te under kvällen reng droppar helt underbart mmm.mm. Nu har jag mejlat mina viktigaste papper. Nu ska jag göra massa ärende. Skriver med ikväll =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards