Alla inlägg den 25 november 2009

Av adriana toma - 25 november 2009 21:43

Idag vakna jag helt OK inte som jag hade tänkt mig men "vad ska man gör?". Skulle bowla 12 så det var roligt. Gick inte så bra med det kommer om jag mins rätt så var jag hyfsat bra tro att min personliga rekord var 222.. inte dåligt men det var ju ett tag sen nu. Senare under dagen var jag med T tog en liten promenad hade en mys fika på kaffe Peter sen tog vi en liten loppis runda. Jag har tänk mkt på vart jag har min stil eller hur jag sminka mig ifrån ( när jag väl orka anstränga mig ) ju idag tittade jag på T sen i spegel på mig sj det var ingen vaker syn he.hhe.hhe Jag mins en gång när jag och tina jobbade och vi gjorde nå fel i baren men gästen kunde anklaga nå efter som hon mindes inte vem av oss var eftersom vi var så lik ha.ha.hha vi skratta än idag när vi tänker på det.

 

Jag pratade med en vän om kärlek och hon sa dem klokaste ord jag har hört om kärlek " det är inte svårt tända en ljus men där emot att håla glöden vid liv är svårare" hon har ju rätt att bli kär är inte så svårt med att håla kärleken vid liv är en anna femma.

 

Dagens läxa.

Tar inte nåt för givet men ABSOLUT inte KÄRLEKEN.

 

 

Fick dem för av Shindar..


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards