Alla inlägg den 22 november 2009

Av adriana toma - 22 november 2009 14:54

Vakna idag med sj klart nåt att klaga på. Alltså vi tjejer ligger det i oss att klaga som en del av oss eller är det bara hos vissa tjejer?  m..mmm. Gjorde kaffe till Shindar sen drog han till jobbet. Mamma skulle hämta mig 11 för att åka till kyrka. Vet inte hur hon lyckade men hon glömde mig, fast hon ringde mig kvart i 11 och sa att att jag skulle vara klart. Det var trevlig och kakor och bbbuullaarr mm..nn .Nu är är det söndags serier JA  och Olivia kommer på söndagsmys. Läste mina komentarer. Jag skriver inte den här blogg för att folk ska gilla den eller lägga märke till mina stavfel utan för att komma ihåg vad jag gjort medans jag var gravid. Gud vad svårt med namn vi kommer inte på nåt än. Shindar är mer ahh det kommer. Vi få se när bebisen kommer. Måste säga att han är underbar, på kvällenrna bruka han ligga och leka med magen mest för att retas så hon sparka. Nu måste jag göra en te och titta lite på tv innan Olivia kommer  men jag skriver inna jag ska sova =)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards