Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

fredag

Av adriana toma - 26 februari 2010 23:55

Mkt händer omkring en. Kan börja med värkerna gud vad ont det gör men det bli värrreee tack så mkt. Jag är glad för att om allt gå som det ska har jag fåt tag på en lägenhet.. hoppas det. Trött på att bo i en liten 1a. Alltså jag kan få när som helt bebisen och har inte ens packat väskan eller fixa in för hennes ankoms.... mm.m.mmm kanske dags. Idag har ja varit på stan träffade moa dalmir cissi och tony på en fika shindar håller på med jobb och det så han kom bara en liten sväng. Vid tre kom min kära syster och vi tog en till fika med henne och Alex gick på stan och hade det trevligt =) Efter det åkte jag upp till moa och var där med henne och cissi hela kvällen som vanlig hade vi det trevligt. Skadade människor vi är villken humor vi har ha..ha..ha.. Ne men nu när jag kom hem fick mig fundera på vissa saker som vikt. Gud vad vi tjejer är fixerade över vårt utseende. Det behöver inte vara negativ bara det inte gå över gränse. Jag hade inte precis bästa kroppen innan men var ganska nöjd. Jag vet att det kommer att ta tid att få tillbaka den men jag har nog för stora förväntningar på mig sj. Men jag har en plan hoppas det går igenom men varför inte sluta med dem där JÄVLA kakor godis dricka m.mm.m va gott eller jag menar ne fy!!! ja..ja.ja.. det bli nog bra jag ska njuta nu medans jag är gravid sen ta jag tag i det. ne nu ska jag gå och lägga mig. ses när vi ses.

 
 
Ingen bild

Therese persson

27 februari 2010 20:41

bor du å killen i en 1:a?
eller bor du själv?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av adriana toma - 5 mars 2012 21:02

Hej... Varit dåligt på senaste tiden men sanningen är att man har inte lika mkt tid som för. Det senaste v har en hel del saker hänt som fick mig att inse att jag måste tänka mer på mig sj och aicha.. Låter egoistisk men jag måste! Har tagit i tur m...

Av adriana toma - 8 februari 2012 22:06

Förvirrande och stressad dag! Aicha sov dåligt i natt så Shindar va uppe med henne! Bli så oroligt när hon vakna mitt i natten hoppas hon sover bra i natt! På vägg till jobbet ringer Shindar och säger att han mår inte alls bra! Min första tanken mags...

Av adriana toma - 7 februari 2012 00:15

Vi fick sovmorgon till 10 helt ok! Efte vi gjorde oss klar gick vi till dagis! Aicha va inte glad när jag gick ...det va jobbigt! Hon bruka vinka sen är det klart men inte idag! :( tog en fika med nasrin sen var det att gå till jobbet! Hade en hel de...

Av adriana toma - 5 februari 2012 21:16

Hej! Har inte varit så aktiv med bloggen den senaste tiden men nu ska det bli ändringar på den fronten! Kan börja med aicha oj oj va stor hon bli helt ofattbar! Nästa månad bli hon 2 år och har redan börjat planerat! Hoppas hon tycker om kallaset...

Av adriana toma - 29 november 2011 23:09

                               

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards