Alla inlägg den 27 februari 2010

Av adriana toma - 27 februari 2010 22:56

god kväll.... Fatta inte att helgen är här eller snart slut. Idag var jag på stan riktigt roligt att se solle ha nå roligt. Träffade Moa och Albin på stan det var roligt för att precis när jag kom in i gallerian var det godis reng tro mig jag var värreeee än barna ha.ha..ha Se kollade vi på kläder tycker inte det är så roligt att handla varför när jag ändå kommer förlora minst 6 kg efter bebisen kommer.... slöseri på pengar. Sen träffade jag min syster och drog till mig tills mamma skulle ringa. Som vanligt slutade med att vi drog till mamma och åt "meny" gott olivia hade sin födelsedag i tisdag så vii gtattade henne. Nu på kvällen var det bara lungt jag och Shindar ska kolla på en film MY ONE AND ONLY hoppas den är bra =) längtar tills imorn jag ska till moa och har godis och kakor avslutnings kväll det betyder att vi ska äta hur mkt som helt efter som sen är det slut på det mm.mm gott längtar.. ne nu ska vi titta på film!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards