Alla inlägg den 8 februari 2010

Av adriana toma - 8 februari 2010 20:11

God kväll. Idag kläv jag upp av att pappa ringde kl 10. då var det bara kliva upp ha så svårt att somna om. Så dagen började. Alex ringe bara en halv time efter så jag drog på stan med henne. Efter 2 timmar klev shindar upp och vi mötes på stan på en fika. Han skulle till arm för att söka jobb och sånt hoppas han få nå snart. Skulle villa på en stund men telefonen ringde som bara den och lätt iriterad bli jag. Kläv jag upp vid halv 7 och suge på maregswiss med glass bananer och chokladsås m.mm tro mig jag inbildade mig att vi ska ha tvillingar för att jag åt för 3 hi..hii.hii men gott var det. Ikväll hade vi tänk oss kolla på film och mysa det var ett tag sen nu. Nu är han ute och leker med pojkarna så få vi se när han tänkte komma hem. Ne nu ska jag kolla på tv. god natt

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards