Alla inlägg den 7 februari 2010

Av adriana toma - 7 februari 2010 13:49

God morgon Sverige eller god dag vakna typ nu havl 14 mm.mm men jag är bättre än Shindar han ligger och sover hi..hii..hii. Så snäll som jag är tog jag dator i köket så slipper han vakna. Vad nice det är ute undra om jag ska säga till shindar att vi ska ut på en promenad. Vet inte vad jag ska göra idag riktigt. Kanske man ska till tina. Älskar att träffa mina kompisar som man har haft länge, prata om gamla tider och sånt. Igår var Lisa här på kaffe vi kollade på bilder och skrattade åt oss sj hur vi var och vad vi gjorde ha..ha..haa "big belly man, big belly man" oj..oj.. (internt skämt). Ja tiden går lisa ska gifta sig jag ska ha barn amanda dra till umeå tina dra till stockholm nästan alla mina älsta vänner dra eller har skaffat sig eget. Det e ju bra men man kan inte tro det och deta har hänt på ett år helt otroligt. Ne undra om jag ska "råka" vakna shindar så vi kan starta det här dagen hi..hi.. ses sen =)

Av adriana toma - 7 februari 2010 01:22

Det var ett tag sen nu. Men jag har en förklaring. Haft så mkt här hemma. Olika åsikter skapar turbulans. Sen den där jävla Karlstad fan.... måste hämta sakerna senaste på fredag. Måste säga att jag är glad att shindar är hemma nu klarade inte av att han jobbade så där som han gjorde. Det är nog det som skapade våra tjafs men nu ska man tänka på vad man ska leva på.. mm.mm.m det bli säkert bra. I stort sätt har vi hela vecka fundera och analysera hur vi ska ha en lungt och bra förhållade och svaret blev att han jobba för mkt. Nu tro jag att allt kan löser sig sen kommer tjejen snart kan inte fatta att det är 7v kvar. Jag längtar fast har ett problemen vi har ingen namn shindar tycker att det bli lätt när man se henne, hoppas det. Lite oroligt för att igår kväll och idag sparkar hon inte så mkt undra varför, är det nå fel? Få se om imorn hon sparkar ska inte oroa mig i förväg...

Idag har vi varit på stan och fika mins inte sista gång jag och Shindar fikade på en lördag. Nu på kvällen var vi ute med Claudia mamma Gigi Alex och Patrik på 51 det var salsa kväll. Shindar var roligt han åt sen sa han att han ska bara träffa en kompis fort men tro mig jag såg han inte mer han kom inte tillbaks. Sj tycker jag att det var trevligt. I stort sätt kan jag skriva att jag är lycklig nu kan inte vara bättre plus att shindar har köpt förlovningsringar som jag ska få nästa vecka. Han är så roligt då säger han att inom ett år måste vi gifta oss och då vill han lyxa till på pizzeria nipvalen ha..ha..ha.. Ne men ärligt jag vill ha en fin stor bröllop så det bli några år av besparing hi.hi..hi Ne nu tycker Shindar att jag är otrevligt. Måste sluta men jag ska skriva mer imorn.

god natt och tack alla för en trevligt kväll.


Jag Älskar dig Tönt!


  

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards