Alla inlägg den 1 februari 2010

Av adriana toma - 1 februari 2010 18:43

Helgen var lungt som vanligt. Igår hade jag 1000 saker att göra. Städade riktigt tro att det tog 3 th. Sen av nån konstigt anledning fick jag för mig att baka.. Helt ok för första gången =) det blev bullar.. shindar tycker om det. Han verkade inte klaga mer ärligt tro inte han skulle våga. Mamma och Olivia var hos mig till 22 riktigt trevligt som vanligt men det mamma har lata sig hon bruka alltid laga mat och baka på söndar m.m.m vad har hänt? Sen på kvällen blev det riktig mysss med film och bullar för mig ch Shindar vi låg och myste i sängen till kl 02.


  

Idag vaknar jag 10. Alex ringde så vi skulle gå på stan och kolla kläder till henne sen som vanligt blev det fika. Gick tidigt så Shindar skulle kunna sova ut. Sen kom han på stan för att "igen" fika och kolla lite kläder till han. Nu laga jag mat medans shindar skulle till city fram och tillbaks. Vi ska äta midag sen ska jag nog till min syster få se om jag orka. A juste idag när vi skulle kolla på kläder tog jag fram ett par skit snygga lee jean i min gamla storlek och börja grinna. Gick hem och vägrade gå ut mer. uhh..uh.. vad jobbig hade precis kommit till st 36 och nu då 40 aajj.ajj senn bli det bara att gå och gå tills man kommer i sina gamla kläder. Ne nu ska jag göra klart maten.

Måste bara skriv att jag saknar Linda! Prata med henne nästa varje dag men saknar henne ändå!


Som en berg =)


  

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards