Alla inlägg den 28 april 2010

Av adriana toma - 28 april 2010 08:49

Oroligt man va i natt vi gick och la oss halv 12 då räknade ja med att Aicha skulle upp halv 3 elle 3 men ne hon klev upp för att ära 5 oj..oj.. jag vred och vände mig i sängen undra varför hon inte ville upp. Hoppas hon kör samma grej i natt med. Hon växer så fort, fortfarande lung och snäll som mamma hi..hii.hii ne men jag är en lycklig mamma som ha en så snäll bebis

Igår va vi på stan och handlade lite saker hemma hämtade bänken från Dalmiir tänkte skulle göra i ordning här efter shindar drog till jobbet men ja o Aicha somnade till 8 mm.mm så jag orkade inte göra nåt men nu när jag klev upp hade shindar i natt fixat allt vilken kille man har helt underbart =)

Idag ska vi på nå kör för bebisar inte att Aicha fatta nåt men roligt att träffa nya bebisar. Sen ska ja och shindar handra möbler till balkongen. Alltså jag måste ta o plugga idag har verkligen fuskat det senaste tiden. Claudia lovade att komma förbi idag hoppas det saknar henne på veckorna när hon bara jobba och jobba. Ne nu ska jag ta och fixa lite kläder och sånt...

hoppas de bli en bra dag.



Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards