Alla inlägg den 14 april 2010

Av adriana toma - 14 april 2010 09:05

Alltså vilka nice dagar.. jag har verkligen njutit av dem här dagarna. I för igår grillade vi hon fam moa med fam cicci riktigt trevligt.. Sen tog vi en promenad i solen.  Igår på morgon var vi hos BVC och kolla Aicha hon växer och allt se bra ut undra om man få en liten tjokis =) jag och Aicha är fortfarande lite osams om det här med måltiderna var tredje timme  men jag tro hon börja fatta vem det är som är mamma och vem som är bebisen =) ohh..oh,,, igår när vi var hos hemrin skrattade hon för första gången helt otrolig  så vackert. Alicia är bjuden på fest 25 april hennes sötta kusin fyller år. A hemrin var så snäll fick en bilbarnstol av henne riktig nice =) tacka tacka. För första gången gick jag och shindar på stan med Aicha utan att stressa att han ska jobba eller att nåt måste göras vi tog en fika kolla lite och bara va. Varje dag är en gåva med Aicha för man vet aldrig vad hon hitta på för tok. Ne undra om man ska börja dagen..hoppas idag bli en lika bra dag som igår.

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards