Alla inlägg den 12 april 2010

Av adriana toma - 12 april 2010 09:16

god morgon sverige... Idag klev aicha upp halv 9 igen trevligt trevligt. Hon börja sova bättre och bättre på nätterna. Igår somna hon 21:30 och vakna för att äta 01 sen somna hon igen och vakna 04 åt och somna, sen vakna hon nu vid halv 9 vilken underbar dotter. Igår var vi lite ovänner för så fort hon grätt gav jag henne mat men igår blev det ändringar som hon inte tyckte om men det löste sig resultaten sov riktigt bra alltså jag ne..ne.. men hon med =) Igår var det riktigt trevligt jag och moa tog broarna runt sen satt vi ute vid dem och drack kaffe och kolla på albin med sin nya cyklen gud vad det där ungen är sött.. På kvällen kom min faster och min kusin på besök vi åt sen fixa jag lite hemma tills shindar kom.  Sen låg vi i sängen och myste bara jag och han det var ett tag sen. Undra vad man ska göra idag? m.mm Shindar börja 4 så få de om vi inte ska på en promenad. Alltså jag vill börja träna men jag få inte längtar längtar oh..oh.. mina gamla jeans mm.m ja..ja. bara vänta. Ne undra om man ska fixa lite frukost vill ut snart det är så finnt.

HA EN BRA DAG ALLA!


fÖRSTA BAD.10/04/2010

  


Altså hon sover så roligt..

  

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards