Alla inlägg den 7 april 2010

Av adriana toma - 7 april 2010 19:19

Nu har de lungnat när sig här hemme eller hyfsat. Har haft ganska mkt det senaste alla släktingar och kompisar varit på besök. Alltså va finna presenter vi ha fått. Tack till er alla. Vi har varit lite osams med namn men nu har vi till slut kommit på  AICHA. Måste bara skriva att hon är underbar snäll sover på nätterna lung på dagen jag är så glad tack gode gud. Idag var BVC på besök allt var ok och hon väger nu 3330g. Stor tjej. Jag kan berätta att jag trodde inte att det skulle bli så här vilken ansvar man växer i, vilken obegränsad kärlek man har lärt sig  att ge och vilken lycka man har fått. Mina dagar är underbara vakna varje dag vid 9 medans Aicha ligger med Shindar i sängen då plocka jag undan städa ha lite tid för mig sj. Sen under dagen bruka jag ta en promenad med Aicha mamma bruka komma på besök och sånt. Jag kan inte klaga. Jag ha varit dåligt med att blogga men nu ska ja bli bättre. Ne nu ska jag gör oss i ordning för att vi ska på besök....


Mamma tjej


     

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards