Alla inlägg den 12 mars 2011

Av adriana toma - 12 mars 2011 14:28

igår var det en riktigt trevlig dag! först börja dagen som vanlig med kaffe! va på stan en liten sväng sen fort hem och plocka undan! senare på dagen var vi hos emma och hjälpte henne lite där hemma! fint blev det!
amanda kom vid 5 satt och prata lite om allt och inget. saknar henne verkligen! sen kom  urb och veronika och hämta oss! vi gick ut och åt på toledos! det var super gott! mums!
när jag kom hem vid 22 började jag och shindar diskutera! när det kommer till 2 saker i vårt förhållande har vi sån stark olik åsikt att det är inte sant! hur ska man lösa nåt som båda tro så starkt på! mm.m jobbigt! alltså vi är inte osams eller nåt men ingen av oss kan få den andra att förstå att man har fel! mm.m vi lägger nog dem sakerna på en hylla till vidare! (när vi kommer på en bra beslut)


idag klev aicha upp 9 nice nice! gick på stan mest för att handla lite mat hem! träffade mamma på biblan så hon tog aicha så jag fick vara för mig sj, tog en kaffe och kolla lite i affärer! gjorde det jag skulle sen gick vi hem!
aicha är hur bussig som helt kryper i hela lägenheten och slänger allt ur lådor, hon leker inte ens med det utan bara slänger! mm.mm måste nog ta ett snack med henne om det! ikväll hade jag tänk mig mysa med aicha! vi ska ligga i vårt säng kolla på film och äta popcorn! det var länge sedan vi gjorde det! nu ska aicha sova sin eftermiddags sömn och tro att jag ska villa med! amanda skulle komma förbi en sväng efter hon hade ätit middag.. sitta och prata lite!  sen ska jag på konsum och köpa popcorn innan vi gör kväll!
ha en bra lördag!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards