Alla inlägg den 7 mars 2011

Av adriana toma - 7 mars 2011 19:58

Dagens Outfit!


    

Av adriana toma - 7 mars 2011 19:54

hej hej! idag fick jag en liten sovmorgon aicha klev upp 9 nice det! shindar fick ha sovmorgon så han sov hela förmiddag villken han behövde! när han klev upp drack han sin kaffe och sen gick vi på stan! gud va fint väder det har varit dem senaste dagar! vi tog en fika och gick och kollade lite i affärer efter present till aichas födelsedag men köpte bara ny mysfilt! sen gick vi till lidel handlade lite gott och hem! shindar har verkligen myst och lekt på med aicha hela dagen! det  märks på honom att han längtar tills han få vara ledig och vara henne (sj klart mig med)! han njuter varje th han har med henne! ni skulle ha sett dem tidigare när shindar försökte få aicha att ta en fottbad med honom ha ha ha det vare roligt.... nu sitter dem och leker fotboll medan jag få vara för mig sj lite... ikväll ska vi kolla på "love and other drugs" och äta glass mums! ne ni ha haft en underbar dag! så nöjd med min familj och är tacksam för varje lycko dag vi har tillsammans! nu ska jag fixa in för kvällen! hörs imorn!


mys och lek!

     

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards