Alla inlägg den 9 mars 2011

Av adriana toma - 9 mars 2011 22:53

hej hej först började dagen som vanlig med kaffe! shindar kände sig inte allt bra så jag ringde hans chef och sa att han va sjuk och att jag kunde jobba istället! innan ja gick till jobbet satt jag för mig sj en liten stund på lika café och tog en kaffe så skönt! första pass halv 12 jobbade nå th sen fick jag paus och jobbade igen kvälls passen! när jag kom hem såg det ut katastrof oj oj i alla rum! shindar hade antagligen låtit aicha göra vad hon ville slänga allt ur lådor och skåp, men men han såg så nöjd ut ändå! det är sällan han är ensam med aicha en hel dag! han jobba sen är jag hemma när han är ledig, jag kan vara borta nå th hit och ditt men idag var han ensam hela dagen!
det var skönt att jobba komma ut lite och sen släppa allt här hemma! slutade vid 18 men lilla hade öppet så jag tog en kaffe innan jag skulle gå hem och ta i tur med allt. när jag kom hem kröp aicha fort som bara den mot dörren och ropade mamma mamma och shindar efter efter henne!
aicha: mamma mamma ablabla blaaa
shindar: aicha rev mig sen vägra hon låta mig byta blöja....
aicha: blableble
vad jag skrattade inombords ni skulle ha sett dem! min mini underbara famlj!  vad skönt det var att komma hem kände mig så efterlängtad sen hade shindar och "aicha" städat och gjort finnt! så nöjd jag var! efter ett tag säger shidnar!' "oj oj hade precis damsugit och kolla nu" ha ha ha på ett sätt kände jag hur mkt han uppskatta allt jag gör här hemma! han gjorde en riktigt det bra så nöjd!
nu sitter vi och kolla på tv! ska göra kväll snart! aicha var hemma idag så det blev ingen dagens outfit men imorn kommer det! vi ska på modevisningen och trääffa yldiz!!
den 21 mars ska vi på newroz (ny år på kurdiska) den ska hållas på Hulsta gård! spännande mm.m undra vad man ska ha på sig? det ska tydligen komma mkt folk! samma vecka kommer min underbara efterlängtad syster äntligen!!!!  några dagar efter fyller aicha 1 år.... längtar efter den vecka! åhhhhhhhh
ne nu ska jag göra kväll! gud villken lång blogginlägg det blev! =) god natt alla!


Dem första rosor jag fick av shinda 2009!

 

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards