Alla inlägg den 28 februari 2011

Av adriana toma - 28 februari 2011 12:25

hej hej kan börja med att skriva att helgen var underbart! gud va roligt det var! först var vi på middag hon lisa och fredan! det var supper gott och kexpajen mums åt skit mkt av den! (värt)... sen vi halv 23 gick vi ut! bra med folk! dansade och hade super roligt igen tjafs bråk!  
t.o.m shindar hade roligt! tack alla som va inblandade + dem jag träffade ut bla veran! skit roligt att se henne =)
kan säga att på söndag var jag slut! sen hade jag lovat mamma att gå till kyrckan på morgon och lyssna på henne sjunga! vid 13 när vi kom hem slocknade både jag och aicha! sen var det bara att börja städa och tro mig det gick sakna så trött som jag var! men rent och fint blev det! shindar kom hem och vi bara myste resten va kväll! vet inte vad han drömde riktigt i natt men han höll om mig helllaa natten så fort jag rörde mig höll han mig hårdare! mysigt var det!
idag gick vi till öppnar och nu sover båda 2! sj ta jag en liten stund för mig sj sen mkt att göra hjälpa mamma med sista flytt, banken, laga mat, äta tårta med olivia! oj oj men en sak i taget sen bli allt bra!
vill bara tacka min älskade kille för allt han gör för mig och aicha! älskar dig så mkt! och längtar tillss.......... åhhhh


lite bilder sen i lördags =)

             

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards