Alla inlägg den 8 februari 2011

Av adriana toma - 8 februari 2011 19:53

hej hej idag klev vi upp 9! var lite trött men upp ändå! jag och aicha lekte sj i v-rum så pappa kunde sova! vid 12 gick jag och aicha till badhuset shindar skulle med men han har jobbat mkt det senaste tiden så jag tyckte att han skulle sova ut ordentlig! när vi kom hem strax före 2 låg han fortfarande och sov (vällbehövd)! gjorde snabbt våfflor till lunch sen drog jag och jobbade lite! shindar var med aicha sen kom mamma och va med dem! när jag kom hem vid 6 tog jag med mig kina mat orkade inte laga nåt så vi alla tre åt det + aicha! gud vad dagen har gått fort! idag var det full ös på shindar och aicha dem lekte och hade sig! han ta vara verkligen på varje ledig dag han har med aicha! nu ska aicha sova! sen bli det spa för mig och shindar! så skönt det var läge sen vi gjorde det! ne nu ska vi börja göra kväll för aicha! älskar verklige min familj och saknar min stora syster så himla mkt! älskar dig clau!
god natt alla ni där ute!

Av adriana toma - 8 februari 2011 09:25

kära blogg det var et tag sedan nu! helgen har varit lugn! fredag var jag på stan med lisa roligt att se henne pigg då kan man träffas oftare! shadras son younez fyllde år så vid 17 åkte jag och aicha upp! shadra var så duktig med allt mat kakor tårta ALLT! det var säkert 5-6 olika rätter oj oj men bra gjorde hon! vi var där till halv 9 sen blev aicha trött... tack shadra för en riktigt trevlig fredag!
lördag gjorde vi nog igen var med mamma bara. söndag var en stor städnings dag! så skönt!
igår första gång på länge var shindar ledig! jag och aicha gick på öppnar förskola så shindar kunde sova ut! sen vid 12 tvättade jag! allt rent och finn! nice =)
lisa kom upp med goda kakor uppskattat men nu är dem slut! gott.. sen gick vi alla på stan jag och lisa kollade lite på lidex oj oj oj hittade en finn jacka till aicha, måste ha den! på väg hem gick jag och shindar lite på leksaksaffär och kollade lite på leksaker till aichas 1 års kallas som är nästa månad! jag vill att vi ska köpa hello kitty stereo men han tycker det är onödig dyr! mm.m vi få se! när vi kom hem lagade vi middag alltså jag och olivia kyckling med ris och sallad! sen hjälpte ja oli med läxorna! duktig hon är!
på kvällen satt jag och shindar i soffan och pratade lite om framtiden! han vill helst inte att aicha ska vara på dagis mer än 15 th bara för att hon ska leka av sig! utan han vill att jag ska vara hemma med henne och han jobba! han tycker att vi kan klara oss! alltså det låter inte dålig att vara hemma hela sommaren men vill ändå jobba för att göra nåt + att jag tänkte spara pengar och åka på semester när shindar fyller år i augusti men men vi få se! jag blev så glad hur mkt shindar bry sig och att han vill att jag ska njuta va sommaren med aicha! älskar honom så mkt..
ne nu ska jag ta mig en kaffe och fundera lite mer på livet ha ha ha ! sen bli en till ledig dag med shindar! tänkte vi skulle gå och bada men undra om inte jag ska smyga ut med aicha så shindar ska få sova ut! så det bli nog
har en bra dag alla!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards